Sjukt drygt

Ah den här dagen har ju bara vart helt sämst, jag har inte hunnit med ett skit av det jag ville eller kände att jag faktiskt måste..
Inatt va vi tvungna att åka till Östhammar vid 02.00 för att leta efter en viss person som va försvunnen men ah det vart bara massa skit och asjobbigt. Tänker inte gå in på vad som häde osv men det förstörde i alla fall hela min natt/morgon helt i onödan.
Vi kom hem vid halv 5 på morgonen och jag skulle upp och rida vid 9 men självklart försov jag mig och hann inte mer än att ta ut dem ihagen innan vi åkte till Östhammar och svetsade, det slutade med att min pojkvän råkade få ett par hörselskydd som började brinna + en brinnande tröja, fråga mig inte varför..
Sen fyller ju min mamma och bror år imorgon så skulle köpa present men hittade inget alls så nu vet jag inte hur jag ska ordna upp det heller. Sen nu på eftermiddagen hade vi lovat att tvätta mammas bil och då upptäcker vi att hon har fått lacksläpp på skärmen som Östhammars plåt & lack lackade om förut.
Det är en lång historia men min pojkvän lackade om våran Audi s3 där för någon månad sen och skulle ha utställningslack och det har hänt samma sak med den så det är lite kaos med det just nu.
Känns verkligen som att detta är någon slags otursdag, hela dagen är typ förstörd och jag har ingen lust alls att gå ut och rida för då ramlar jag väl av och brytar nacken eller nått.
Nej men jag är bara helt slut och orkar typ inte, vi får se om jag tar mig ut senare.
Nu ska jag i alla fall käka grillat och sen massa godis!!!
 
Blir nog ingen mer uppdatering idag heller, men imorn är jag tillbaka med bättre inlägg och uppdatering! :)
 
 
Har ett brunt hunter träns från Hööks strl FULL som jag bara provat en gång och inte gillade så mycket, det känns lite mer hoppstil.
Så om någon är intresserad kan jag kanske tänka mig att sälja det om jag får ett bra bud.
 
 
#1 - - Jasmine :

Åh låter inte som någon rolig dag:(

Åh synd att de inte var svart då hade jag köpt de :/

Svar: Nej :/
Åh :(
Jennie Söder Lindström

#2 - - Marica:

Är lite intresserad av tränset :)

Svar: Maila [email protected]
Jennie Söder Lindström

#3 - - Jennie:

*kraaaaaaaam* <3

Låter ju som att din dag varit mer skit än min.. :O Och här sitter jag och klagar liksom.. ;)

Svar: Hehe ja jag måste berätta för dig sen om det som hände inatt va fan stört sjukt bajs megaskit jobbigt! :S
Jennie Söder Lindström

#4 - - Cornelia:

Usch, vilken hemsk dag! Hoppas grillandet och allt godis fick dig på bättre tankar iaf :)
Super fint träns, synd att det vart brunt :(

Svar: Hihi ja lite gladare vart jag allt :D
:(
Jennie Söder Lindström

#5 - - My:

fy fasiken för sådana dagar, inte alls skoj att behöva ha, men det är jävligt skönt att lägga sig för kvällen när dom väl inträffar.

Svar: Ja verkligen ^^
Jennie Söder Lindström

#6 - - Stephanie Andersson:

men usch vilken dag, min dag var super bra i går!

Synd att de är brunt :(

Svar: Hihi va bra :DD
Åh typsikt :(
Jennie Söder Lindström

#7 - - Johanna:

Usch såna dagar vill man bara slänga i sopptunnan och glömma bort!

Svar: Ja verkligen! ^^
Jennie Söder Lindström