Dålig kvalité..

Köpte för ett tag sedan Showmasters boots Spangle i rosa glitter från Hööks till Alle. Tyckte att det plastiga materialet kändes väldigt stabilt och det kändes som att de skulle hålla lite bättre än andra boots jag provat.
Red med dem en gång hemma och sen en gång på dressyrträningen och efter bara två pass så har plasten spruckit och dem är skitfula.
Är faktiskt rätt besviken, Alle trampar inte så mycket på sig själv heller utan det händer väl någon gång i galoppen men absolut inte ofta. De andra bootsen vi haft har i alla fall hållt i ett halvår utan problem.
Nej tummen ner för dessa boots, jag rekomenderar dem inte.
 
#1 - - Vanessa:

Verkligen? Min syster har de gröna och det måste vara de bästa bootsen vi haft! Håller i ur och skur :-)

Själv vill jag ha de rosa till min stora grabb. Kanske bara produktfel på just dina? Tråkigt att de gick sönder iallafall.. Man borde väl ändå returnera dem om man har kvitto kvar? Jag vet inte riktigt hur man går till väga men efter knappt två användningar och de är trasiga borde det gå? :)

Svar: Ah kan ju vara så att det va produktfel på just dessa. Tyvärr sparar jag aldrig kvitton så jag får nog skylla mig själv :P
Jennie Söder Lindström

#2 - - Hanna:

Tråkigt när nästan nya saker går sönder...:/

Svar: Ja verkligen :/
Jennie Söder Lindström

#3 - - N:

Tråkgit :/

Svar: ah verkligen :/
Jennie Söder Lindström

#4 - - Lisen Karlström:

Samma sak hände med mig😔Min häst Dawatea är en väldigt ädel och lätt haflinger, och hon trampar aldrig heller på sig själv. Jag köpte dom bara för att det skulle piffa upp outfiten vid speciella tillfällen. Hon hade dom på sig runt fyra gånger, sen var dom HELT förstörda. Och hon trampar ju som sagt inte på sig, och om hon hade gjort det så hade jag känt det. Det är så himla tråkigt att lägga ner pengar på något som man sparat till ganska så länge (jag är 13 och har inte mycket "egna" pengar) och så går dom sönder. Min mamma ville inte köpa några för att hon visste ju att Dawatea inte trampade på sig själv och att det var bara onödigt med pengar. Usch, jag blir så arg och ledsen :(....

Svar: Åh vad tråkigt, jag tänkte reklamera mina för att jag vart så irriterad men jag orkade inte för kvittot var borta.
Men ja det är verkligen slöseri med pengar när de går sönder direkt, så ska det ju absolut inte vara :(
Jennie Söder Lindström

#5 - - Lisen Karlström:

Btw, jag har de gröna.